Tie Solution GmbH, en førende producent af høj kvalitet tørklæder, halstørklæder og slips, producerer eksklusive Twillies- og slipskollektioner til NK OSIJEK

OSIJEK Kroatien, Wetzlar, Tyskland – 18. januar 2024 – Tie Solution GmbH, en anerkendt og banebrydende producent af førsteklasses tørklæder og halstørklæder, med stolthed meddeler den mærke-eksklusive produktion til den førsteklasses kroatiske Liga NK Osijek. Med dette skridt tilbyder virksomheden NK Osijek muligheden for at udvide og styrke sin fanbase gennem designmæssig innovation og subtil klubidentitet.

Den banebrydende kollektion består af to stilfulde slipsedesigns. Det første design skaber en visuel symfoni i forskellige blå nuancer og stribet mønster, der afrundes af den strategiske placering af NK Osijek-logoet nederst til højre. Det andet design er en elegant hyldest i sort-grå-monokrom, der præsenterer klublogoet igen på samme sted. Disse designs giver de loyale mandlige fodboldfans af NK Osijek en kreativ mulighed for at udtrykke deres støtte og tilhørsforhold til deres yndlingsklub.

Samtidig har Tie Solution GmbH også taget hensyn til de kvindelige fans af NK Osijek. De har skabt pendanten til de mandlige accessories i form af Twillies eller Mitzahs, der er lavet i en twill silke med NK Osijek-logoet trykt digitalt. Disse attraktive accessories er ikke kun farvekoordineret med deres mandlige modstykker, men tilbyder også en række anvendelsesmuligheder, hvad enten det er om håndleddet, om halsen, som dekoration til håndtasken og kurven, eller bundet i håret.

„Tie Solution GmbH står for kvalitet, eksklusivitet og innovation“, siger administrerende direktør. „Vores skræddersyede produktion til NK Osijek er et bevis på, at fodbold og mode kan gå hånd i hånd. Ved at producere slips og twillies i klubfarverne og med klublogoet giver vi fans mulighed for at identificere sig med deres klub ikke kun gennem sportslig lidenskab, men også gennem stilfulde accessories.“

Den eksklusive produktion understreger Tie Solution GmbH's engagement i hele Europa, med at fortsætte med at fremme forbindelsen mellem mode og sport, og demonstrerer deres vedvarende mod til at genopfinde grænserne for slips- og tørklædeproduktion.

NK Osijek er en kroatisk fodboldklub fra den slaviske by Osijek og spiller i øjeblikket i den første kroatiske fodboldliga. Betegnelsen Nogometni Klub (NK) svarer til den tyske fodboldklub (FC) eller fodboldklub (FK). Grundlagt i 1947 under navnet NK Proleter Osijek, omdøbt til NK Slavonija Osijek i 1961 og endelig til NK Osijek i 1967, rykkede klubben op i den første jugoslaviske liga i 1977. De største succeser i Jugoslavien var en sjetteplads i 1983/84 og nåede semifinalen i pokalen i 1988/89.

I den første sæson af den nyoprettede 1. HNL blev ingen af de nominelle hjemmekampe spillet i Osijek på grund af Kroatienkrigen, men alligevel blev tredjepladsen opnået. Den første deltagelse i UEFA Cuppen lykkedes i 1995/96, den største succes i klubbens historie var sejren i pokalfinalen i Kroatien i sæsonen 1998/99 og (finalist 2011/12). I sæsonen 2000/01 nåede Osijek til UEFA Cuppen efter sejre mod Brøndby IF og Rapid Wien, nåede de ottendedelsfinalen. I 2023 modtog fodboldklubben Osijek Kroatiens mest moderne stadion, Opus Arena, efterfulgt af et træningslejr, der på et areal på 15,3 hektar vil danne grundlag for alle de succeser, som vi fast tror vil ske i nær fremtid. Årene med forventning har endelig en ende, drømmen for mange generationer af Osijek-fans er blevet virkelighed, og det nye stadion er stoltheden for alle borgere i Osijek og slaverne.