Tie Solution GmbH fra Wetzlar, en af de førende producenter af tilbehør som f.eks. tørklæder, halstørklæder, lommetørklæder, slips, begynder også at producere Scrunchies og hårbøjler med øjeblikkelig virkning.

Wetzlar, 23. maj 2024 - Tie Solution GmbH, en af Europas førende tilbehørsproducenter, er glad for at kunne annoncere lanceringen af deres nyeste produktlinje: skræddersyede Scrunchies og hårbøjler. Disse håndlavede tilbehør kombinerer stilfuldt design med førsteklasses kvalitet og tilbyder forskellige anvendelsesmuligheder - om det så er som reklamegadget, gave eller personlig gaveidé.

Unik mangfoldighed og kvalitet

Hvert produkt er fremstillet med højeste præcision og kærlighed til detaljerne. Scrunchies og hårbånd fås i forskellige materialer som silke, polyester og mange andre for at imødekomme vores kunders individuelle ønsker og behov. Disse kvalitetsaccessories er ikke kun funktionelle, men også modiske blikfang, der giver ethvert look det ekstra pift.

Alsidede anvendelsesmuligheder

Uanset om det er til en produktlancering, som reklamegadget eller som en charmerende gave - vores skrunchies og hårbånd skræddersyes og er det ideelle valg. Virksomheder kan bruge disse elegante accessories til at reklamere for deres brand eller produkt på en stilfuld måde. Mangfoldigheden af materialer og designs gør det muligt at skabe accessories, der passer perfekt til virksomhedens identitet.

Et statement for håndværk og individualitet

"Vores skræddersyede scrunchies og hårbånd er mere end bare tilbehør - de er en erklæring om individualitet og høj kvalitet håndværk", siger Antonio G. Sanchez, administrerende direktør for Tie Solution GmbH. "Vi er stolte af at kunne tilbyde vores kunder produkter, der både er funktionelle og æstetisk tiltalende og samtidig opfylder de højeste kvalitetsstandarder."

Yderligere oplysninger også på: