Tie Solution GmbH, een toonaangevende fabrikant van hoogwaardige sjaals, dassen en stropdassen, produceert exclusieve Twillies- en stropdassencollectie voor NK OSIJEK

OSIJEK Kroatië, Wetzlar, Duitsland – 18 januari 2024 – Tie Solution GmbH, een gerenommeerde en baanbrekende fabrikant van eersteklas sjaals en dassen, kondigt met trots de merkexclusieve productie aan voor de eersteklas Kroatische Liga NK Osijek. Met deze stap biedt het bedrijf NK Osijek de mogelijkheid om door middel van ontwerpinsnovatie en subtiele clubidentiteit zijn fanbasis uit te breiden en te versterken.

De baanbrekende collectie bestaat uit twee stijlvolle stropdasontwerpen. Het eerste ontwerp tovert een visuele symfonie in verschillende blauwtinten en gestreept patroon, afgerond door de strategische plaatsing van het NK Osijek-logo rechtsonder. Het tweede ontwerp is een elegante hommage in zwart-grijs-monochroom, waarbij het clublogo opnieuw op dezelfde plek wordt gepresenteerd. Deze ontwerpen bieden de trouwe mannelijke voetbalfans van NK Osijek een creatieve manier om hun steun en betrokkenheid bij hun favoriete club uit te drukken.

Tegelijkertijd heeft Tie Solution GmbH ook rekening gehouden met de vrouwelijke fans van NK Osijek. Ze hebben het equivalent van de mannelijke accessoires gecreëerd in de vorm van Twillies of Mitzahs, die zijn vervaardigd in een twill zijde met het NK Osijek-logo in digitale druk. Deze aantrekkelijke accessoires zijn niet alleen qua kleur afgestemd op hun mannelijke tegenhangers, maar bieden ook een scala aan toepassingsmogelijkheden, of het nu om de pols, om de nek, als decoratie voor de handtas en mand, of in het haar gebonden is.

"Tie Solution GmbH staat voor kwaliteit, exclusiviteit en innovatie", aldus de directeur. "Onze op maat gemaakte productie voor NK Osijek is het bewijs dat voetbal en mode hand in hand kunnen gaan. Door stropdassen en twillies in de clubkleuren en met het clublogo te produceren, bieden we fans de mogelijkheid om zich niet alleen door sportieve passie, maar ook door stijlvolle accessoires met hun club te identificeren."

De exclusieve productie benadrukt het Europese engagement van Tie Solution GmbH om de verbinding tussen mode en sport verder te bevorderen, en toont hun voortdurende moed om de grenzen van de stropdas- en sjaalproductie opnieuw te definiëren.

De NK Osijek is een Kroatische voetbalclub uit de Slavonische stad Osijek en speelt momenteel in de eerste Kroatische voetballeague. De term Nogometni Klub (NK) komt overeen met de Duitse voetbalclub (FC) of voetbalclub (FK). Opgericht in 1947 onder de naam NK Proleter Osijek, in 1961 hernoemd naar NK Slavonija Osijek en uiteindelijk in 1967 naar NK Osijek, promoveerde de club in 1977 naar de eerste Joegoslavische league. De grootste successen in de tijd van Joegoslavië waren de zesde plaats in 1983/84 en het bereiken van de halve finale van de beker in 1988/89.

In het eerste seizoen van de nieuw opgerichte 1. HNL werden in 1992 vanwege de Kroatische Oorlog geen van de nominale thuiswedstrijden in Osijek zelf gespeeld en toch werd de derde plaats behaald. De eerste deelname aan de UEFA Cup lukte in 1995/96, de grootste succes in de clubgeschiedenis was de bekerwinst in Kroatië in het seizoen 1998/99 en (finalist 2011/12). In het seizoen 2000/01 bereikte Osijek in de UEFA Cup na overwinningen op Brøndby IF en Rapid Wien de achtste finale. In 2023 kreeg de voetbalclub Osijek het modernste stadion van Kroatië, de Opus Arena, gevolgd door een trainingskamp dat op een oppervlakte van 15,3 hectare de basis zal vormen voor alle successen waarvan we vast geloven dat ze binnenkort zullen plaatsvinden. De jaren van anticipatie hebben eindelijk een einde, de droom van vele generaties Osijek-fans is werkelijkheid geworden, en het nieuwe stadion is de trots van alle burgers van Osijek en de Slaven.