De Tie Solution GmbH uit Wetzlar, een van de toonaangevende fabrikanten van accessoires zoals sjaals, halsdoeken, pochetten, stropdassen, presenteert een innovatieve catalogus voor bedrijven en wederverkopers.

Wetzlar, 21 februari 2024 - De Tie Solution GmbH, een gerenommeerde fabrikant van hoogwaardige accessoires, verheugt zich op de publicatie van hun nieuwe B2B-catalogus. Vanaf nu is deze online beschikbaar als PDF om te downloaden.

Bedrijven en wederverkopers hebben nu de mogelijkheid om de PDF-catalogus direct online te downloaden. Hij is beschikbaar in drie talen (Duits, Spaans, Engels) en andere talen zullen de komende dagen volgen. Geïnteresseerden kunnen ook ons brede assortiment producten bekijken en er direct toegang toe krijgen dat direct beschikbaar is op onze website. Bovendien biedt het online platform de mogelijkheid om producten te personaliseren met een logo met behulp van de geïntegreerde online configurator.

Verder biedt Tie Solution de wederverkopers de mogelijkheid om de catalogus te personaliseren met hun bedrijfslogo en te presenteren aan hun eindklanten. Op deze manier kunnen alle wederverkopers hun service verder individualiseren en hun klanten een unieke winkelervaring bieden.

Ondanks de introductie van de nieuwe catalogus blijft de specialiteit van Tie Solution nog steeds het op maat gemaakte 100%. De nieuwe mogelijkheden moeten de wederverkopers extra flexibiliteit bieden om ook kleinere hoeveelheden te bestellen en deze indien nodig te verfraaien met transferdruk of zeefdruk, inclusief een individueel logo.

Vanaf nu biedt Tie Solution ook op maat gemaakte haarbanden en scrunchies aan, die beide gemaakt kunnen worden van hoogwaardige zijde of microvezel. Deze producten vullen perfect ons bestaande aanbod van sjaals en hoofddoeken aan en kunnen ook heel goed als set worden geproduceerd.

"Meneer Antonio G Sanchez, directeur bij Tie Solution, zegt: "We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe service te kunnen aanbieden. Met de nieuwe catalogus en de personaliseerbare opties willen we onze klanten in staat stellen om hun merk nog beter te presenteren en te voldoen aan hun individuele eisen."

Tie Solution GmbH

De Tie Solution GmbH is een gerenommeerd bedrijf dat zich profileert als een van de toonaangevende fabrikanten in
Accessoires-segment heeft zich gevestigd in Europa. Ons bedrijf bedient wereldwijd een verscheidenheid aan klanten, waaronder modebedrijven, promotionele productdistributeurs, reclamebureaus, luchtvaartmaatschappijen, banken, autofabrikanten, beurzen, drankproducenten, verenigingen, voetbalclubs en sportverenigingen.

Onze productielocaties strekken zich uit over Italië, Spanje en Azië, waarbij de keuze van de locatie afhankelijk is van het producttype en -hoeveelheid. Door deze gerichte verdeling kunnen we onze klanten een optimale combinatie van kwaliteit en economie bieden. Met name grotere hoeveelheden worden in Azië geproduceerd, waardoor we de inkoopprijs voor onze klanten kunnen verlagen zonder de constante kwaliteit te verwaarlozen, gecontroleerd door onze Europese textielingenieurs.

Ons gevarieerde assortiment omvat speciaal geproduceerde producten zoals stropdassen in verschillende kwaliteiten, technieken en prijsklassen. Daarnaast bieden wij zijden tot polyester sjaals aan die zowel met zeefdruk als met digitale druk kunnen worden bedrukt. Verder maken wintersjaals van kasjmier tot wol deel uit van ons portfolio, evenals trendy accessoires zoals scrunchies, twillies en vele andere producten.

Tie Solution GmbH onderscheidt zich niet alleen door haar brede scala aan producten, maar ook door haar toewijding aan continue kwaliteitscontrole en innovatie. We streven ernaar om de behoeften van onze klanten te begrijpen en op maat gemaakte oplossingen aan te bieden om aan hun eisen te voldoen.