Tie Solution GmbH från Wetzlar, en av de ledande tillverkarna av accessoarer som till exempel halsdukar, scarves, näsdukar, slipsar, börjar omedelbart producera även Scrunchies och hårband individualiserade.

Wetzlar, 23 maj 2024 – Tie Solution GmbH, en av Europas ledande tillverkare av accessoarer, är glada att meddela lanseringen av sin senaste produktlinje: skräddarsydda Scrunchies och hårband. Dessa handgjorda accessoarer kombinerar stilfull design med förstklassig kvalitet och erbjuder många användningsmöjligheter – vare sig det är som reklamgadget, giveaway eller personlig presentidé.

Unik mångfald och kvalitet

Varje produkt tillverkas med högsta precision och kärlek till detaljer. Scrunchies och hårband finns i olika material som siden, polyester och många andra för att tillgodose våra kunders individuella önskemål och behov. Dessa högkvalitativa accessoarer är inte bara funktionella utan också modiska blickfång som ger varje look det lilla extra.

Mångsidiga användningsmöjligheter

Oavsett om det är för en produktlansering, som reklamgadget eller som en charmig giveaway - våra skrunchies och hårband skräddarsys är det perfekta valet. Företag kan använda dessa eleganta accessoarer för att på ett stilfullt sätt marknadsföra sitt varumärke eller produkt. Mångfalden av material och designer gör det möjligt att skapa accessoarer som är perfekt anpassade till företagets identitet.

Ett uttalande för hantverk och individualitet

"Våra skräddarsydda scrunchies och hårband är mer än bara accessoarer - de är ett uttalande för individualitet och högkvalitativt hantverk", säger Antonio G. Sanchez, VD för Tie Solution GmbH. "Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder produkter som är både funktionella och estetiskt tilltalande samtidigt som de uppfyller högsta kvalitetsstandarder."

Mer information finns också under: