Tie Solution AB från Wetzlar, en av de ledande tillverkarna av accessoarer som exempelvis halsdukar, scarves, näsdukar, slipsar, presenterar en innovativ katalog för företag och återförsäljare.

Wetzlar, 21 februari 2024 – Tie Solution GmbH, en ansedd tillverkare av högkvalitativa accessoarer, är glada att meddela lanseringen av sin nya B2B-katalog. Från och med nu finns den tillgänglig online som en PDF för nedladdning.

Företag och återförsäljare har nu möjlighet att ladda ner PDF-katalogen direkt online. Den finns tillgänglig på tre språk (Tyska, Spanska, Engelska) och ytterligare språk kommer att läggas till under de kommande dagarna. På vår webbplats kan intresserade även se det breda produktutbudet och få tillgång till det som är omedelbart tillgängligt. Dessutom erbjuder den onlineplattformen möjligheten att förädla produkter med en logotyp med hjälp av den integrerade onlinekonfiguratorn.

Vidare erbjuder Tie Solution återförsäljarna möjligheten att anpassa katalogen med sin företagslogotyp och presentera den för sina slutkunder. På så sätt kan alla återförsäljare ytterligare individualisera sin service och erbjuda sina kunder en unik shoppingupplevelse.

Trots införandet av den nya katalogen förblir specialiteten hos Tie Solution fortfarande skräddarsydda måttbeställningar. De nya möjligheterna ska ge återförsäljarna ytterligare flexibilitet att även beställa mindre kvantiteter och eventuellt förädla dem med överföringstryck eller screentryck, inklusive individuell logotyp.

Från och med nu erbjuder Tie Solution även skräddarsydda hårband och scrunchies, som båda kan tillverkas av högkvalitativ silke eller mikrofiber. Dessa produkter kompletterar perfekt vårt befintliga utbud av halsdukar och scarves och kan också produceras som set.

"Herr Antonio G Sanchez, VD på Tie Solution, säger: "Vi är glada att kunna erbjuda våra kunder denna nya tjänst. Med den nya katalogen och de anpassningsbara alternativen vill vi göra det möjligt för våra kunder att presentera sitt varumärke ännu bättre och uppfylla deras individuella behov."

Tie Solution GmbH

Tie Solution GmbH är ett välrenommerat företag som är en av de ledande tillverkarna inom
Accessoarsegmentet har etablerats i Europa. Vårt företag betjänar en mängd olika kunder över hela världen, inklusive modeföretag, reklamartikelförsäljare, reklambyråer, flygbolag, banker, biltillverkare, mässor, dryckestillverkare, föreningar, fotbollsklubbar och idrottsförbund.

Våra produktionsanläggningar sträcker sig över Italien, Spanien och Asien, där valet av plats beror på produkttyp och -mängd. Genom denna målinriktade fördelning kan vi erbjuda våra kunder en optimal kombination av kvalitet och ekonomi. Speciellt stora volymer produceras i Asien, vilket gör att vi kan sänka inköpspriset för våra kunder utan att försumma den konsekventa kvaliteten, kontrollerad av våra europeiska textilingenjörer.

Vårt varierade sortiment omfattar egentillverkade produkter som slipsar i olika kvaliteter, tekniker och prisklasser. Dessutom erbjuder vi halsdukar i siden till polyester, som kan tryckas både med screentryck och digitaltryck. Dessutom ingår vintersjalar från kashmir till ull i vårt sortiment, liksom trendiga accessoarer som scrunchies, twillies och många andra produkter.

Tie Solution GmbH utmärker sig inte bara genom sitt breda produktutbud, utan också genom sitt åtagande för kontinuerlig kvalitetskontroll och innovation. Vi strävar efter att förstå våra kunders behov och erbjuda skräddarsydda lösningar för att på bästa sätt uppfylla deras krav.
www.tiesolution.org